Dwanaście srok za ogon

Ptasia Akademia

W ubiegłą niedzielę miałem przyjemność być gościem Ptasiej Akademii (jako support dyr. Andrzeja Kruszewicza) i powiedzieć parę słów o mojej książce. W życiu nie widziałem takich tłumów na ptasim spotkaniu, gratuluje organizatorom sukcesu. Widać ptasie lobby rośnie w siłę i kibicuję temu zjawisku z całego serca.
W czasie krótkiej prezentacji wyjaśniłem, że „12 srok” mówi o zetknięciu wrażliwości ptasiarza i humanisty. Jest mieszaniną eseju, reportażu i dziennika. Że ma uczciwy tytuł, bo nie ma tu klucza, ani logicznej struktury. Mam nadzieję, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Po krótkim wprowadzeniu przeczytałem fragmenty wybranych rozdziałów.

(zdjęcia ze spotkania Ptasiej Akademii 28 lutego 2016r. http://ptaki.akcjalokalna.org/ )

 

Zwykły wpis

Skomentuj

