Dwanaście srok za ogon

Birds Are Forever

Pierwsza recenzja mojej książki pt. „Dwanaście srok za ogon” 🙂

pod wulkanem

American_Magpie1

Przed lekturąDwunastu srok za ogon Staszka Łubieńskiego postanowiłem zrobić rachunek sumienia. Ileż to razy w życiu zwątpiłem? Ileż to razy pomyślałem, że obserwowanie ptaków to obciach? Na pewno zwątpiłem kiedyś na szczycie molo w Sopocie, gdzie po całonocnej plenerowej libacji poszliśmy z kolegami W. i S. się dobić. Wschodziło właśnie słońce, a my dosiedliśmy się do parki mizdrzącej się na tyłach budki stojącej przy końcu molo (bye bye romantic moment). I wtedy dostrzegłem kłębiące się nad głową rozstawiającego się obok wędkarza mewy. Nie byłem już w stanie mówić, ale nie mogłem też przecież na widok czegoś takiego milczeć. Rozpocząłem więc bełkotliwą perorę o mewach, na co kolega S., bardzo ubawiony tą moją przemową i paluchem wytkniętym w niebo, począł mi bełkotliwie tłumaczyć, jakie to strasznie k**** lamerskie ekscytować jakimiś tam k***** mewami. Wykazałem się wtedy asertywnością, mówiąc (a może już tylko gulgocząc), że sam jest k**** lamerski z tym swoim szafowaniem co jest…

View original post 704 słowa więcej

Zwykły wpis

Skomentuj

