Uncategorized

Co zjadły puszczyki?

Wypluwka znaleziona pod drzewem, na którym siedzą puszczyki była dość świeża. Wydawało się, że zawiera szczątki gryzonia (w Łazienkach jest w końcu pełno myszy polnych). Wrzuciłem wypluwkę do wody i szybko okazało się, że to co brałem za sierść, to faktycznie zbite w filcowatą masę pióra. Koronnym dowodem okazała się resztki palca z pazurem i dobrze zachowaną chropowatą skórą, dzięki, której ptak się nie ślizga się po gałęziach. Gatunku nie da się oznaczyć.

DSC08994

Zwykły wpis

2 thoughts on “Co zjadły puszczyki?

  1. Znajdowałam kiedys całą masę wypluwek (wyplujek czy wypluwek?) na dzwonnicy kościoła w rodzinnej miejscowości mojej mamy. Żałuję teraz że nie poddałam ich takiej „analizie” 🙂

Skomentuj

